Detalii achiziție, licitație publică

PRIMăRIA MUNICIPIULUI CâMPULUNG

Acasă > Detalii achiziție, licitație publică

Acasă > Detalii achiziție, licitație publică

INVITAŢIE de participare la procedura de atribuire a Contractului de servicii de acordare credit bancar

Selecție de oferte | 14-06-2023 ora 11:00

  1. Informaţii Generale privind organizatorul:

Autoritate contractantă: Municipiul Câmpulung

Cod de identificare fiscală: 4122361

Adresa: STR. NEGRU VODĂ, Nr. 127, CÂMPULUNG, Jud. ARGEŞ

Telefon: +40 (0) 248/511034,

Fax: +40 (0) 248/510055

Adresa/ele de internet: www.primariacampulung.ro

Mijloace de comunicare:

Adresa oficială de email: primarie@primariacampulung.ro. și în C.C. „carbon copy” (copie de informare) la adresa de email: violeta.iarca@primariacampulung.ro și daniela.buzescu@primariacampulung.ro.

Persoană de contact: Buzescu Daniela – Consilier Achiziţii Publice, Compartiment Achiziții Publice

  1. Modalitatea de atribuire:

Selecţie de oferte: conform prevederilor Normelor procedurale adoptate de autoritatea contractanta, pentru aplicarea prevederilor art. 29 lit. f) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.

  1. Obiectul achiziției şi valoarea acesteia:

Servicii de creditare bancară: Se vor achiziţiona servicii de creditare bancară necesare pentru finanţarea unor obiective de investiţii publice locale de pe raza Municipiului Câmpulung, în valoare de maximă de 55.000.000 lei.

Cod CPV: Cod CPV principal: 66113000-5 — „Servicii de acordare de credit” (Rev.2).

  1. Informaţii privind criteriile de eligibilitate și documentele de calificare:

Ofertantul va trebui să îndeplinească cerinţele obligatorii solicitate la acest capitol şi să ataşeze documentele solicitate, respectiv:

a) Motive de excludere a ofertantului:

  • Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că ofertantul nu se află în situaţiile prevăzute la art. 164, art. 165 şi art. 167 din Legea nr. 98/2016, completată în conformitate cu Formularele 1, 2 si 3, din SECȚIUNEA a IIIa prezentate în original.
  • Declaraţie pe proprie răspundere privind evitarea conflictului de interese, completată în conformitate cu Formularul 4, prezentat în original.

b) Capacitatea ofertantului:

  • Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că obiectul contractului are corespondent în codul CAEN al ofertantului, completată în conformitate cu Formularul 5, prezentat în original.
  • Autorizaţie de funcţionare: Ofertantul trebuie să prezinte autorizaţia de funcţionare, în conformitate cu prevederile OUG nr. 99/2006 privind instituţiile de credit şi adecvarea capitalului (copie conforma cu originalul).
  • Persoane juridice străine: Un document echivalent al autorizaţiei de funcţionare emisă de BNR, emis de un organism din ţara în care acesta este rezident (copie conformă cu originalul).
  • Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2020, 2021, 2022), completată în conformitate cu Formularul 6, prezentat în original.
  • Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că ofertantul a prestat servicii similare în ultimii 3 ani (2020, 2021, 2022), completată în conformitate cu Formularul 7, prezentat în original.
  • Declaraţie pe propria răspundere privind partea / părţile din contract care sunt îndeplinite de fiecare asociat şi acordul de asociere (dacă este cazul, original).
  • Declaraţie pe propria răspundere privind partea/părţile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanţi şi acordul de subcontractare (daca este cazul, original).
  1. Oferta:
  • Termenul limită de depunere a ofertelor: 14.06.2023, ora: 11.00;
  • Termenul limită pentru solicitarea clarificărilor: 08.06.2023, ora: 15.30.
  • Adresa la care se vor depune ofertele: Registratura Primăriei Municipiului Câmpulung, strada Negru Vodă, nr. 127, Jud Argeș
  • Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: – în 1 plic sigilat – 1 exemplar în original
  • Durata contractului de servicii de creditare bancară: 180 luni de la data semnării contractului. Contractul se va încheia numai după obţinerea avizului favorabil al Comisiei de Autorizare a împrumuturilor Locale din cadrul Ministerului Finanţelor.
  • Limba de redactare a ofertei: Română
  • Perioada de valabilitate a ofertei: 120 de zile de la data limită de depunere a ofertei.
  • Garanţia de bună execuţie: Nu este cazul
  1. Criteriul de atribuire:

Preţul cel mai scăzut: Stabilirea ofertei câştigătoare se va face ținând cont de toate serviciile financiare care pot cuprinde: onorarii, comisioane, dobânzi și oricare alte taxe aferente serviciilor bancare, în conformitate cu legislația în vigoare

– Informațiile din prezenta invitatție de participare se completează cu documentația de atribuire atașată.

  1. Data şi locul la care se va desfășura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:

– Data: 14.06.2023, ora: 12.00

– Locaţia: Sediul Primăriei Municipiului Câmpulung, strada Negru Vodă, nr. 127, Jud Argeş.